MIÉRT VÁLASZD A MENTOR WORKFLOW ÉS DOKUMENTUM KEZELŐT?

A vállalatok eredményes működése sok folyamatból és lépésből tevődik össze, viszont az ügyviteli rendszerek jellemzően nem folyamat szemlélettel készülnek, vagy ha igen, akkor integrálásuk költséges és sok kötöttséget jelent. A workflow rendszerek ennek a hiánynak a betöltésére jöttek létre.

A jó workflow rendszer irányítja és ellenőrzi a ügyviteli folyamatotokat, a vállalati rendszeretekkel integráltan pedig a cég teljes működési modelljét lefedi. A háttér folyamatok adminisztrációs terhének csökkentésével több idő marad az alaptevékenységetekre.

Felmerültek már a munkád során hasonló kérdések? Mi - többek között - ezekre kínálunk megoldást!

Engedélyezték már a beszerzési igényemet?

A legutóbb is ennyiért szereztük be ezt a terméket?

Gyorsítani szeretném a beszerzési folyamatomat.

Van élő szerződésem ezzel a partnerrel?

Hogy áll az idei beszerzésem kerete?

Szeretném bevonni a partneremet a reklamációs folyamatomba.

Elérte-e a szerződéses keretet az aktuális teljesítés?

Mi az aktuális verziója ennek a partner szerződésnek?

Jóváhagyta-e már a jogász az ügyfelem által várt szerződés módosítást?

Lapozz lentebb, és ismerd meg a Mentor jellemzőit!

Átláthatóság

Az üzleti folyamatok mindenki számára érthetővé válnak. Az értékteremtésre koncentrálhattok a háttérfolyamatok helyett.

Automatizálás

A rendszer tudja, hogy mi a következő teendő, és az kinek a feladata. A folyamatok átfutási ideje így rövidebb lesz.

Nyomonkövethetőség

Mindig láthatjátok az ügyekről, hogy éppen hol és kinél tartanak. A felelősségek egyértelművé válnak.

Vizualitás

A feladatokat akár folyamatábrán megjelenítve is megtekinthetitek. A táblázatos nézet pedig teljeskörű információt ad.

Riportálás

A folyamatok állapota és jellemzői lekérdezhetőek online, illetve nyomtatott formátumban.

Rugalmasság

A programot igazítjuk a cég működéséhez. Nem kell kompromisszumot kötnötök.

Testreszabás

A kialakított folyamatok az igényeiteket tükrözik. Nem kell egy kész rendszer kötöttségeit elfogadni.

Változás követés

A rendszer alkalmazkodik a gyorsan változó üzleti igényekhez. A változások nagy része nem igényel fejlesztést.

Folyamat sablonok

Ha mégis érdekelnek kész megoldások, választhattok számos, a gyakorlatban bizonyított séma közül.

Egyéni kezelőfelület

A megjelenítés felhasználói szinten testreszabható. Kialakíthatjátok egyéni nézeteiteket. A rendszer több nyelven is kommunikálhat.

Csapatmunka

Magasabb szintre emelhetitek a szervezeten belüli együttműködést.

Együttműködés

A résztvevők látják egymás véleményeit, döntéseit, és könnyen bevonhatnak további szereplőket.

Dinamikus szereplők

A rendszer automatikusan, akár folyamat jellemzők alapján, meghatározza a szereplőket.

Működési hierarchia

A Mentorban leképezhető a cég szervezeti struktúrája és beépíthető a folyamatok szervezésébe.

Helyettesítés

Az ügymenetet nem állítja meg a résztvevők távolléte, a helyettesítő munkatárs könnyen beállítható.

Dokumentum kezelés

A dokumentumokat könnyen rendszerezhetitek és megtalálhatjátok.

Csatolmányok feltöltése

Az ügyekkel kapcsolatban keletkező dokumentumokat könnyen csatolthatjátok és kezelhetitek.

Online szerkesztés

A mellékletek egyszerűen, biztonságos keretek között szerkeszthetőek körülményes le- és feltöltögetés nélkül.

Kereső címkék

Címkék használatával könnyen megtalálhatjátok a dokumentumokat. Saját törzsadataitokat is használhatjátok a kereséshez.

Hozzáférés

A hozzáférések beállítása egyszerű, akár a szervezeti hierarchia mentén is öröklődhetnek.

Komplex vállalati működés

A cég méretétől függetlenül alkalmazható. Nem akadály a más rendszerekkel való együttműködés sem.

Skálázhatóság

A Mentorban a kis- és nagyvállalatok működése is leképezhető. A folyamatok között kapcsolatok is kialakíthatók.

Jogosultságok kezelése

A jogosultságok alkalmazhatóak munkacsoportokra is, vagy dimenziók - üzletág, projekt, költséghely - szintjén is kialakíthatóak.

Integráció

Kapcsolódhattok működő rendszereitekhez szabványos és egyedi interfészeken keresztül.

Címtár kezelés

Egyszerűen illeszkedünk a technikai környezetetekbe. A belépéshez használhatjátok a hálózatos hitelesítést.

Szakértelem

Termékünk mögött tapasztalt fejlesztői, bevezetői és támogatói háttér áll.

Szakmai ismeretek

Felkészült kollégáink és korszerű eszközeink biztosítják, hogy a vállalatoknál történő bevezetés és a támogatás magas szakmai szinten történjen.

Szerteágazó tapasztalat

Munkáink során számos iparág jellemzőit volt szerencsénk megismerni. Ezt a tudást veletek együttműködve is szívesen hasznosítjuk.

Tanácsadás

Fontosnak tartjuk, hogy az üzleti igényeitek teljes mértékben megvalósuljanak. A megoldások magasabb szintre emeléséhez tanácsadással is rendelkezésetekre állunk.

Magyar fejlesztés

A Mentor magyar fejlesztésű szoftver, a mögötte álló csapatunk teljes mértékben birtokában van a rendszer fejlesztési lehetőségeinek.