A MENTOR ÉS TÖRTÉNETE

Bemutatjuk workflow és dokumentum kezelő rendszerünket.

Így kezdődött...

Csapatunk több mint 20 éve foglalkozik üzleti rendszerek fejlesztésével. Feladataink során számos esetben tapasztaltuk, hogy az ügyviteli rendszerek jellemzően nem folyamat szemlélettel készülnek, ugyanakkor szükség van egy olyan rendszerre, amiben leképezhetőek a vállalati folyamatok. Ezen igényt felismerve, 10 éve kezdtük el a Mentor workflow fejlesztését.

Céljaink

Tapasztalataink alapján a Mentor megoldást nyújt a vállalati ügyvitel szervezésében és automatizálásában, ezzel csökkentve az adminisztrációs terheket, és növelve az értékteremtésre fordítható időt. Küldetésünknek érezzük, hogy megismertessük a vállalkozásokkal a workflow és dokumentum kezelő rendszer által nyújtott előnyöket, melyek - véleményünk szerint - cégmérettől függetlenek.

Itt tartunk

A Mentor fejlesztése során a legkorszerűbb web-es technológiákat használjuk fel. Ez garantálja, hogy a legmodernebb kihívásoknak is meg tudunk felelni. Folyamatosan dolgozunk a dinamikusan bővülő ügyfélkör által teremtett elvárásokon. Igyekszünk rugalmas, a környezeti változásokat minél jobban követő megoldásokat létrehozni. A workflow funkcionalitás mellett kész megoldásunk van dokumentum kezelésre.

Jövőképünk

Szeretnénk elterjeszteni vállalati mérettől független Mentor workflow megoldásunkat. Vizuálisan összeállítható BPMN folyamatokkal, low-coding elvű kialakítással, kész sablonokkal igyekszünk gyorsítani a bevezetéseken, és lefedni az ügyfeleink teljes ügyviteli folyamatait. Bevezetési és üzemeltetési tapasztalatainkat folyamatosan beépítjük és hasznosítjuk a jövőbeni feladatok során.

A háttér

Mentor mögött álló munkatársaink, a fejlesztői tapasztalatokon túl, széleskörű ügyvitel- és folyamatszervezési gyakorlattal is rendelkeznek. Igyekszünk megtalálni az összhangot ügyfeleinkkel a folyamatok kialakítása során.

Felhasználási példák

Döntések, jóváhagyások és az ezekkel járó dokumentumok kezelése számtalan ügyviteli folyamatban szükségesek. Ezek legtöbbje leképezhető és automatizálható a rendszerünkben. Szeretnénk konkrét példákkal is világosabbá tenni, hogy milyen esetekben érdemes a Mentort számításba venni.

Automatizált folyamatok

Az ügyviteli feladatok automatizálásával a folyamat résztvevőinek adminisztrációs terhelése csökken, a feladatok átláthatóbbá válnak, a felelősségek egyértelműsödnek. A Mentorban rugalmas szabályokat alakítunk ki, az automatizálás miatt nem kell kompromisszumokat kötni.

Tudj meg többet az előnyökről
image
image

Egyedi ügyviteli megoldások

Tapasztalataink szerint nincs két egyforma ügyfél. Habár a problémák általánosak, viszont az igények eltérőek. A low-coding elvű kialakítással a Mentort igyekszünk minél rugalmassabbá tenni, hogy a bevezetések átfutási ideje lerövidüljön, de a testreszabottság élménye megmaradjon.

Tudj meg többet az előnyökről

Integráció és testreszabás

Workflow rendszerünk vállalatod teljes struktúrájába illeszkedik. Ügyfeleink igénye szerint testreszabjuk és integráljuk a már létező szoftverkönyezetbe, illetve az egyes Mentor folyamatok képesek egymással is együttműködni.

SZ

Szerződés

Jóváhagyási folyamat

B

Beszerzés

Jóváhagyási folyamat

T

Teljesítés

Igazolás folyamat

SZ

Számla

Igazolás folyamat

Ismerd meg szoftverünket közelebbről

Vedd fel a kapcsolatot velünk

Videó

Tekintsd meg bemutatkozó videónkat